Tuesday, February 09, 2010

kata-kata

adakah aku terlalu kasar dlm pertuturan....
sori aku ucapkan kepada kwn2 aku yang tidak jemu mendengar kata2 y jht dari mulut aku sehingga ke saat dan masa ini.....hope korang sabar mendengar..kepada yang tidak tahan....lakukan sperti kwnku H*****,ingin menumbuk ku...xtau la ckp jer ker atau xtahan dgn gurauan ku....sori...
...itu la sifat dan perangai aku....harap korang paham.....

3 comments:

cahayachenta said...

sometimes kita perlu tgk juga keadaan dan mood seseorg bila nak bergurau... salah masa, padah yg dpt...

aku pn pernah gak kena bnda cmni.. salah waktu nk melawak... tp ala pompuan kan xda la smpi nk bertumbuk.. just merajuk je la...

mfabPAKburnSon said...
This comment has been removed by the author.
mfabPAKburnSon said...

saudari cahayachenta
thx sbb sudi komen....tol jugak ckp cahaya 2....wrong time nk melawak mmg akn jd mcm nie...tp aper y penting sedar akn kesalahan kita dahulu..jgn ego ...sbb org y de ego nie adalah org y sgt bongkak...kn cahaya?

Followers