Powered By Blogger

Monday, March 01, 2010

niat

org ckp rambut sm hitam,hati lain2....tol ker....
hari nie..nk ckp psl niat....brape mgu y lps,ayah kwn aku yang aku agk rapat dgn mak dier pergi meninggalkan diorg selama-lama nyer....takziah.......aku sndiri xduga.sbb ayah dier smemang nyer luaran dan fizikal nya kuat....malah,mlm sbulm "pergi" dier bw family dier kuar mkn luar lg....slps hampir dua mgu,aku tny kwn aku dier ok atau x.mak dier mcmne?aku agk risau dgn mak dier,mkn xlalu....so aku pk nk g mlwt...tp kwn aku ckp baik jgn.sbb mak dier slalo nangis klu org dtg melwt dier....aku pk nk g mlwt u tgk mak dier samada ok atau tidak.....adakah niat murni aku tue boleh menyebabkn org berduka....serba salah rs nya.....

2 comments:

Unknown said...

adakalanya mmg mcm tu... tambah2 lg sbb mak kwn ko tu kehilngan suami dia dgn tiba2... kalo dah camtu kwn ko ckp, so biarkan dlu.. biar diorg dh stabil dlu bru ko pegi

mfabPAKburnSon said...

yup....smpi ker hari nie.kwn aku pon aku xjmpa.sbb aku xnk dier nmpk aku.sbb bila dier nmpk aku
sure dier sedih.sbb teringatkn ayh dier

Followers